Tilaus- ja toimitusehdot

Tutustu ennen tilauksen tekoa verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoihin.

  1. Tilaaminen

Verkkokaupassa tuotteita voi ostaa normaaliin tapaan lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ne käytössä olevilla maksutavoilla.

  1. Asiakkuus ja rekisteröityminen

Verkkokauppa on avoinna kaikille ja ostoksia voi tehdä myös ilman rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä saat käyttöösi asiakastilin, jossa voit mm. päivittää omia tietojasi ja tarkastella tekemiäsi tilauksia.

Rekisteröitymällä asiakkaaksi ja kirjautumalla omalle asiakastilillesi sinun ei tilausta tehdessäsi tarvitse kirjoittaa osoitetietojasi uudelleen.

Rekisteröitymisen yhteydessä kerätyt tiedot ovat luottamuksellisia eikä verkkokauppa ilmoita niitä ulkopuolisille tahoille. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin tietosuojaselosteessa.

  1. Toimitustapa ja -aika

Tilaukset toimitetaan kotijakona tilaajan ilmoittamaan toimitusosoitteen ulko-ovelle.  toimipisteeseen.

Tilauksen toimitus tapahtuu normaalisti seitsemän (7) päivän kuluessa siitä, kun tuotteet ovat valmiina kuljetukseen. Tuotteiden arvioidut toimitusajat vaihtelevat toimittajakohtaisesti.

Huom. Mikäli tilaus sisältää tuotteita eri valmistajilta, tuotteilla saattaa olla eri toimitusajat. Kotijako tapahtuu normaalisti myöhäisimmän tuotteen toimitusajan mukaisesti, ellei tilattujen tuotteiden toimitusaikojen väli ole yli kolme viikkoa. Kaikki tuotteet kuljetetaan samaan toimitusosoitteeseen. Tilauksen tilasta tiedotetaan tuotteittain ja tarkemmasta toimitusajasta ilmoitetaan asiakkaalle puhelimitse tai sähköpostilla.

Tilauksia voi toistaiseksi tehdä vain Suomeen.

  1. Toimituskulut

Yli 100€ tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Alle 100€ tilauksiin lisäämme pientoimituslisän 15€.

  1. Hinnat

Verkkokaupassa olevien tuotteiden voimassa olevat hinnat ovat näkyvissä tuotesivuilla. Kaikkien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä, jolloin tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvä hintavirhe on esimerkiksi, jos tuotteen hinta on 0 euroa tai tuotteen hinta puuttuu kokonaan.

  1. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, MasterPass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto-maksuaikapalvelu.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

  1. Tilaustiedot ja tietoturva

Tilauksen yhteydessä antamasi tiedot tallentuvat verkkokaupan asiakastietoihin.

Tilauksen yhteydessä antamiasi tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Verkkokaupassa on käytössä SSL-suojattu yhteys, joka salaa tietoliikenteen siten, että ulkopuolinen taho ei pysty näkemään tai muuttamaan luottamuksellisia tietojasi.

  1. Tilausvahvistus

Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus sisältää kaikki tilaukseesi liittyvät tiedot, joten säilytä se mahdollista myöhempää tarvetta varten.

Kun verkkokauppa on lähettänyt tilausvahvistuksen sähköpostitse asiakkaalle, tilauksesta tulee sitova. Verkkokauppa pidättää oikeuden olla vahvistamatta tilausta, mikäli tilauksessa tai asiakastiedoissa on merkittäviä puutteita.

  1. Tilauksen muuttaminen tai peruuttaminen

Jos haluat tilauksen jälkeen muuttaa tilauksen sisältöä tai peruuttaa tilauksen, ota mahdollisimman pian yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

  1. Palautusoikeus

Kuluttajansuojalain mukaisesti käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Voit lukea lisätietoja Kuluttajaviraston sivulta peruutusoikeus etämyynnissä. Palautusoikeus ei koske tilauksesta valmistettavia tuotteita, joiden toimitusajat ovat yli 2 viikkoa.

Palautusta koskevissa asioissa ota ensin yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

  1. Reklamaatio

Mikäli saat viallisen tai väärän tuotteen, ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun. Vastaamme palautuksesta tai vaihdosta aiheutuvista toimituskuluista, mikäli sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote, muussa tapauksessa palautuksesta aiheutuvat kulut ovat omalla vastuullasi.

  1. Ylivoimainen este (force majeure)

Verkkokauppa ei ole velvollinen solmimaan kauppoja, jos sopimuksen täyttäminen estyy tai viivästyy syystä, joka on verkkokauppiaan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.

Ylivoimainen este on ennalta arvaamaton tapahtuma, joka estää tai tekee kohtuuttoman vaikeaksi osapuolen sopimusvelvoitteiden täyttämisen määräajassa. Tällaisia tapahtumia ovat viranomaisen toimenpiteet, tietoverkon toiminnan häiriöt, sähkökatkokset, varkaudet, luonnonmullistukset, tulipalot, sota tai sen uhka, kapinat, mellakat, terrorismi ja työtaistelutoimenpiteet tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy.

Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä verkkokauppiaalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

  1. Muut ehdot

Tilaajan on oltava yli 18-vuotias. Tilaaja hyväksyy tilausta tehdessään verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot.

Tilaaja sitoutuu antamaan itsestään totuudenmukaisia tietoja verkkokaupan rekisteröitymislomakkeella sekä korjaamaan virheelliset tiedot.

Kaikki verkkokaupassa esitetyt materiaalit (kuvat, tekstit, videot, logot) ovat verkkokaupan omaisuutta. Tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvaton käyttö tai kopiointi on kielletty. Tilaaja vastaa verkkokaupan tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvattomasta käytöstä aiheutuvista seuraamuksista.

Pidätämme oikeuden kaikkiin muutoksiin tilaus- ja toimitusehdoissa.

  1. Riitojen ratkaisu

Riitojen ratkaisuun sovelletaan Suomen lakia.

Ota yhteyttä

Soita 0500666650 / Petri Pajumäki tai täytä oheinen lomake.

Puhelin:

0500 666650

sähköposti:

myynti@happyhomestore.fi

happy home interior OY

Petikontie 1, 01720 VANTAA

Scroll to Top